четвер, 11 лютого 2016 р.

Базова модель досвіду

Мета: ознайомитися з теоретичними основами роботи з обдарованими учнями на уроках математики та рекомендаціями щодо розвитку творчих здібностей, систематизації роботи з обдарованими учнями, розробка педагогічних технологій підготовки учнів до різних конкурсів і олімпіад.

Актуальність: виявлення розумової обдарованості (інтелектуальної і творчої), спеціальних здібностей, їх розвитку і реалізація є однією з актуальних проблем на сучасному етапі розвитку педагогічної теорії та практики. Якісно нові зміни в суспільстві переконують, що найбільшою цінністю є неповторна людська особистість з її нахилами і обдаруваннями.

Педагогічні задачі: упровадження інноваційних технологій навчання; інтерактивних методів навчання з використанням мультимедійних технологій,  систематизація роботи з обдарованими дітьми; розвиток їх здібностей, творчих умінь.

Наукова новизна та теоретичне значення  полягає у створенні рекомендацій  щодо розвитку творчої особистості у викладанні математики, гуманізація змісту уроку, вибір навчальних форм та методів навчання, різноманітні засоби підтримки учнів, використання інформаційних технологій, розвиток творчих здібностей, комфортне середовище, то це значною мірою сприятиме адаптації учасників навчально-виховного процесу.


Детальніше :


Впровадження технологій -  у презентації

Робота з обдарованими учнями на уроках математики


Матеріали щодо фактичного використання форм та методів на уроках математики можна переглянути на сторінці

 "ЗМІСТ ДОСВІДУ"



Немає коментарів:

Дописати коментар