На сторінці - результативність участі учнів у конкурсах і олімпіадах
Результати участі учнів в олімпіаді з математики
Рік навчання
|
Кількість учнів у
шкільній олімпіаді
|
% від
загальної кількості учнів
|
Кількість призових місць у районній олімпіаді
|
Кількість учнів в
обласній олімпіаді
|
2011-2012
|
14
|
12%
|
-
|
-
|
2012-2013
|
12
|
10%
|
1
|
-
|
2013-2014
|
7
|
7%
|
1
|
-
|
2014-2015
|
12
|
12%
|
1
|
1
|
Моніторинг динаміки розвитку учнів
1.Участь в олімпіадах
І етап
Всеукраїнських учнівських олімпіад (шкільний)
Клас
|
ПІ учня
|
Навчальний рік
|
Предмет
|
6
|
Солоха Анна
|
2012-2013
|
математика
|
7
|
Зеленко Сніжана
|
2013-2014
|
математика
|
8
|
Зеленко Сніжана
|
20014-2015
|
математика
|
ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад (районний)
Клас
|
ПІ учня
|
Навчальний рік
|
Предмет
|
Результат
|
6
|
Солоха Анна
|
2012-2013
|
математика
|
ІІІ місце
|
7
|
Зеленко
Сніжана
|
2013-2014
|
математика
|
учасник
|
8
|
Зеленко
Сніжана
|
2014-2015
|
математика
|
ІІІ місце
|
ІІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад (обласний)
Клас
|
ПІ учня
|
Навчальний рік
|
Предмет
|
Результат
|
8
|
Зеленко
Сніжана
|
2014-2015
|
математика
|
учасник
|
2.Участь у конкурсах
Клас
|
ПІ учня
|
Навчальний рік
|
Конкурс
|
Результат
|
6
|
Солоха Анна
|
2012-2013
|
Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»
|
Добрий результат
|
6
|
Зеленко Сніжана
|
2012-2013
|
Добрий результат
|
|
8
|
Зеленко Сніжана
|
2014-2015
|
Міжнародна дистанційна інтернет-олімпіада з математики проекту «Інфоурок»
|
2 місце
|
У жовтні
2014 року учні 2 – 11 класів
за ініціативою автора блогу взяли участь
у Міжнародній дистанційній інтернет-олімпіаді
з математики проекту “ Інфоурок ”
Всього учасників
|
І місце
|
ІІ місце
|
ІІІ місце
|
30
|
3
|
4
|
4
|
Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»
Навчальний
рік
|
Всього учасників
|
Результат
|
||
Відмінний результат
|
Добрий
результат
|
Учасник конкурсу
|
||
2010-2011
|
24
|
-
|
11
|
13
|
2011-2012
|
21
|
-
|
7
|
14
|
2012-2013
І етап
|
13
|
3
|
8
|
2
|
2012-2013
ІІ етап
|
9
|
-
|
3
|
6
|
2013-2014
|
11
|
-
|
2
|
9
|
Немає коментарів:
Дописати коментар